Desperite deprem bölgesinde olmayanlar psikolojik olarak bitmiş durumda. Tüm ülke olarak sonunda akıl sağlımızı kaybettik. 2 gündür kızıma yemek hazırlarken ağlıyorum benim boğazımdan zaten zar zor geçiyor. Zaman her şeyin ilacı ama allahım nasıl kapanacak bu yaralar, nasıl gececek bu acılar? İsyan etmek istemiyorum rabbimin vardır bir bildiği yardım göndermekten, dua etmekten başka hiç bir çaremiz yok.