Yagmurrrtt Philips avent 0 6 ay kullaniyoruz sizce emzik için 6 18 aylık olana geçme sırası gelmismidir birde bi sakıncası olurmu ne yapsam sizce
Yagmurrrtt Woman35 evet mantıklı başka markaya mi geçsem büyük boy 0 6 aylık olanlardan sanki wee baby büyük kalıp olarak