Kızım 23aylık dün gece 23.00 gibi bir uyudu ha bu saat oldu yok kaldıramıyorum ağlıyor 2 kez zorla yedirmeye çalıştım 1_2kaşık yedi geri yattı hastaneye götürülür mü ya bakarlarmı başka bir sorunumuz yok çünkü yani ateş Bi grip belirtisi falan göremedim başka sadece uyuyor çocuk uyanıyor ama 1_2 adım atıyor 2.adımı attığı yere atıyo kendini uyumaya çalışıyor direk ben açık ası tuaf bakıyorum ama annem kaynanam teyzeler falan biraz daha bekle bakıyım diyo hasta olacaktır halsizdir diyo ama aklım almıyor neredeyse 24saat oldu çocuk uyuyalım sabahtan bu saate kadar toplam uyanık kalma süresine fazla 30 dk resmen