Zuleyham bak benim aynı hastanede iki farklı doktora götürüyorum çünkü biri hemen test yapma tahlil alma ilaç verme peşinde o an tabi alıyoruz sonra baktım bu kadın bebeğime sürekli ilaç verip test yapacak diğer doktora götürdüm yok gayet iyi normal hiç bişey yaptırmıyodu bebek iki üç güne düzeliyodu doktor ve teşhis önemli