Tirtil35 arkadaşımda var ama köyde oturuyoruz sirnagin bir koyu yollar hep kapalı kar kış kiyamet göz gözü görmüyor dışarı çıkamıyoruz elektrik yok su yok deprem için sms ve para gönderiyoruz kıyafet erzak göndermek istiyoruz ama hiç bir yere ulaşım sağlayamıyoruz keşke gönderebilsek