OnderArasinAnnesi Gelmezdi canım kesildi demen için hiç gelmemesi gerekiyor azalmıştır üzülünce oluyor bendede ama sonra düzeliyor bebeğin kay aylik ne sıklıkla emziriyorsun şu içiyor musun nasil bekleniyorsun bunlatd çok önemli etkenler
3310umbozuk Kesilmesi demek sıkınca bile olmaması demek eğer Damla geliyorsa azalmıştır üzüntüden stresten olabiliyor benimde azaldı baya dünden beri
burcukoksalll 12 günlük bebeğim var sarılıktan hastanede 5 gündür, sütüm iyice azaldı pompayla 30 cc anca çıkıyor. Bebeğim eve geldiğinde emzirmeye devam ettiğimde eskisi gibi olur mu acaba yoksa tamamen kesilcek ni 😓
themostcoolbaby burcukoksalll eve geldiğinde bol bol emzirip sağlıklı beslenirsen, bebeğinin de nasibinde varsa sütün fışkırarak gelir hatta 🤗🤗 bol bol emzirmek süt yapımı için öyle güzel bir uyarıcı ki hiç doğum yapmamış kadının bile emzire emzire sütü gelebilir….
TGA burcukoksalll 3 günlük idi sarılıktan yattığında hastaneye gelen sütümde azaldı gibi oldu.. Sağım yaptım sonrasında evede gelince bolcaaa emzirdim çoğalmıştı. Sağımdan da öte bolca emzirmek ve düzenli beslenmek hemen topluyor hiiç güzel canını sıkma
Bebeto_Be burcukoksalll canım hiç korkma maşallah sütün iyi bile ilk başlarda hep öyleydi yani bol bol su iç
Matmazel_21_04 Öncelikle kendini süt kesilmesi diye şartlama eğer böyle kendine şart koşarsan sütün kesilir bunu yapma evet belki azalmış olabilir belki regl. Olmuş olabilirsin ben de sütüm kesilecek diye Çok korkmuştum zamanında bol bol su içmeyi Unutma eğer elektronik pompan varsa 20 dakika sağ 10 dakika dinlen 10 dakika sağ 10 dakika dinlen 10 dakika sağ 10 dakika dinlen 10 dakika sağ bunu toplam 40 dakika yapacaksın dinlenmelerini saymıyorum sadece sağmalar 40 dakika olacak sonra sütünün farkına sen de varıcaksın Ama bunu haftada bir kez yapman gerekiyor yani azaldığını hissettiğin zamanlar bunu tekrar edersin Mesela Salı akşamı 11:30’da başladım önümüzdeki hafta Salı akşamı 11:30 da tekrar yapmanı öneririm yani ben öyle yapıyordum eğer elektronik pompan yoksa 10 dakika birini 10 dakika birine bununda toplam 40 dakika olması gerekiyor Bol bol sıvı almayı unutma 😇♥️
Matmazel_21_04 Simgetoprak evet asla gelmiyor diye üzülme sen sağ pompayla aradıkı farkı zamanla göreceksin ♥️❤️ Haftada 1 gün aynı saate sağmaya çalış
burcukoksalll Bebeto_Be eşimin halası kızımın yattığı yoğun bakımda hemşire sütün az dedi,kızımın sarılık olmasını benim sütümün azlığına besleyememe bağlıyorlar sanırım. Ben mama takviyesi de yapmak istedim hemşireler dahil herkes mama verme,biberon verme dedi.
Bebeto_Be burcukoksalll sarılık açlıktan olmuyor tek kan uyuşmazlığından da oluyor Allah öyle bi yararmış ki bebeğinin ne kadar süte ihtiyacı varsa gögsünede o kadar süt veriyor hiç korkma kimseyi dinleme