Endegerlimoglum 2 ya 22 günlük 3-4 gündür çok huzursuz. suan hic avutamiyorum saatlerdir agliyo eliyle de kulağıyla oynuyor kaynanamda kulağı ağrıyordur diyor kulağı ağrıyorsa başka bir belirti olur mu nasıl anlarım
Bebegimm1 Endegerlimoglum bi doktora gidin derim benm bebeğimde kulagını tutuyor diye götürmüştüm ama huysuz değildi kulak yanlarını bastırmıştı agrıyor olsaydı şuan aglardı demişti ama en iyisi siz doktora gösterin sağlık ocagıda bakıyor
Melisayy Endegerlimoglum orta kulak iltihabı olabilir bizde de aynısı oldu sürekli ağlayıp kulağıyla oynuyordu
maysa-19 Endegerlimoglum benimde o aylarda elini kulağına götürürdü götürdüm ateşi yok bunlar normal bebek hareketleri demişti.tabi bilemeyiz böyle imkanın varsa bı götür doktora için rahat eder
Okuyanbiranne Endegerlimoglum o zaman su değildir çünkü ertesi gün sancısı başlar. Serum fizyoloji yapıyorsanız kulağına gitmiş olabilir. Yatarak emziriyor iseniz kulağa basınç yapar. Bazen de bebişler huy edinir ağlarken ya da emerken saçını çeker kulağını çeker ağrı olmasa da istemsiz bunları yapar. Aklıma gelenler bunlar. Her banyodan sonra da kulağını hüp diye içinize çekerseniz su kaçma ihtimali de olmaz 🌺
Endegerlimoglum maysa-19 sadece götürüp getirmiyo dokunuyor kulagina bastiriyo. aracim yok maalesef ya
maysa-19 Endegerlimoglum orta kulak iltihabı falan diye düşünmüştüm ben doktor bana öyle olsa hiç durmaz 40 derece ateş eşlik eder demişti.saglikocagida mi yok oda bakar kulaga
Endegerlimoglum maysa-19 atesi yok sukur. saglik ocağı var ama sehirde ben sehre cok uzakta oturuyorum
Ardenikoo Endegerlimoglum kesin acile gidip gösterin evde calpor varsa verin kulaklarına dokunuyorsa zaten kesin ağrıyordur benim de oğlumun kulağı ne zaman ağrısa ellerini hiç çekmez kulağından
Endegerlimoglum Ardenikoo gecen hafta da boyle yapti huzursuz diye calpol verdim midesi bulandi kustu
AlinaEmreHan1 Endegerlimoglum kulak doktoru bir görsün baksın ama kulağında akıntı falan yoksa korkmayın Küçük olduğu için kesin kulağı ağrıyormu başka yeri ağrıyormu anlamak zor