deletedmom4842 Minikprensim Kaka da azalma ben çok dikkat ettim kan damlasıyla ve verdikleri tera d3 ile alakalı kullanmadığım zaman kaka sayısı artıyor çünkü.
deletedmom4842 Derya28 Kesinlikle hamileyken de öyleydi vitamin hapı verirdi doktoruma sorduğum da kullanma gereksiz kilo alırsın dedi bıraktım şimdi çocuk oldu verdikleri her şey bir sorun çıkarıyor.
deletedmom4842 [bilinmeyen] Bu dediğin kan damlasına baktım ama içeriği hakkında pek bilgi paylaşılmamış sanırım sen biraz detay verir misin?
ElifKaratas deletedmom4842 cnım hangisi wellcare damlamı spreymi bende alıcam biz 27 günlüğüz ama kullanılıyormuş doğduğundan itibaren
Hasret Deletedmom131 ben size bişey sormak istiyorum bebeğim kan damlasına başladığımdan beri kakasında kırmızı küçük parçalar var yan etkisi mi acaba
ElifKaratas [bilinmeyen] canm benm bebiş 27 günlük bende wellcare alıcam eczacıya gttim ama dozunu sordu resminin linkini atarmısn
deletedmom4842 ElifKaratas Bu d vitamini 15. günden itibaren kullanılıyor 0-6 ay için 400 olan varmış damla olanı alacağım o daha iyi sprey olanı bilmiyorum haliyle onu almam.
Deletedmom131 Hasret Daha önce böyle birşey yaşadınız mı? Kan ilacının böyle bi etki yaptığını hic görmedim belki nadir görülen bi yan etkidir ama bildigim kadarıyla kakada kan süt alerjisinin göstergesidir bi tahlil yaptırın bence.
Hasret Deletedmom131 yok yaşamadım damla şeklinde değilde rengi kırmızı çok küçük parçalar haklısınız tahlil yaptırmakta fayda var
Tky58 Deletedmom131 Ben wellcare aldım ama eczacı söylememiş eşime nasıl kullancağımızı 24 günlük bebeğim günlük ne kadar kullanmam lazım onu😕