Bizim belirtilerimiz yüzunde puturlukler vardı kırmızı mukuslu kaka ama kan yoktu sonra bütün tahliller yapıldı bisey çıkmadı ama çikmayabiliyormus kan ve deri testi yapıldı şuan normal aptamil 2 kullanıyoruz doktor kontrolünde karninda arada egzama mantar tarzı kızarıklık oluşuyor ama sonra geçiyor bizde anlam.veremiyoruz doktor.kuruluktan dedi