Duyulurum Deletedmom_45 inşallah sadece telefon ya da şebeke erişimleri olmadığı için girmemişlerdir.
Deletedmom_45 Tubasahra aaa ıyı barı bı arkadasımız ıyıymıs onu ogrendık darısı dıger arkadaslarımızın başına dıyelım 😔
Durukusunannesii Deletedmom_45 bide ela arkdasimiz var ulaşamıyorum onada oda hatayda dün yazdım fakat hala cevap alamadm telefonu kapalı çok üzgünüm Rabbım yardımcıları olsun
Tubasahra Deletedmom_45 Çok şükür oda cok geç ulaştı çok korkuttu bizi.Amin inşallah inşallah geç haber versinler de iyi olsunlar.İnsan haber alamayınca daha kötü oluyor.
Deletedmom_45 evanescence isimlerini bilmiyoruz kı daha once konusmadık hıc burada sık goruyordum o kadar 😔
Momonlyn Ahhh Allahım yardım etsin hepsine inşallah buraya girip iyiyiz derler 🙏🏻 İsimlerini bilsek en azından yaralı listelerine falan bakarız
Gryffindor Ah bir yazsalar çok istiyorum. Hele Şirine annesinin profilinde anlattığı rüyası beni çok etkiledi. Nolur iyi olsun
Momonlyn Gryffindor az okuyup ağladım, onun ve kızının fotoğrafını gördüm çok kötüyüm. Allahım inşallah iyidir 😔😔😔
Deletedmom_45 Gryffindor banada sümeyye anlattı @Momonlyn yanı cok etkılendım ınsallah sadece ruya olarak kalır da sagsalım gerı döner 😔
Divayorgun Deletedmom_45 burdan kimbilir kaç arkadaş depremden vefat etti ya da zor durumda Allah yardımcıları olsun😔
Deletedmom_45 Divayorgun kım bılır ahh nereden bılebılırlerdı kı boyle felaket olacagını hayat cok kısa cok boş gercekten