Aselmira_26 Arkadaslar biz ankarada oturuyoruz esimin isi geregi kocaeline tasinmayi dusunuyoruz. Kocaelinde cocuk noroloji doktoru onerebilecek var mi ? Boyle bu doktor gercekten cok titiz iyi anlatiyor acik acik kojusuyor tavsiye ederim diyebilceginiz bi doktor var mi ozel devlet farketmez 😔
2405 Aselmira_26 ben kocaelinde oturuyorum canım ama hiç gitmedim bilmiyorum postun yukarda kalsın neden arıyorsun hayırdır
Morkekik Aselmira_26 Ben kocaelinde yaşıyorum. Siz hangi ilçeye tayin oldunuz. Ben cocuk nöroloji doktoru bulamadım hiç kocaelinde cok araştırmıştım. Sadece kocaeli üni. Hastanesinde var onada randevu almak imkansız
Seda-liva Aselmira_26 ben kocaelide yasiyorum medical park hastanesinde calisyorum cocuk nörolojisi Tülün Savaş Gürses var isterseniz bi ona gidebilirsiniz alaninda iyi bi doktor
Aselmira_26 2405 kizim norolojiye musyene oluyor 4 aylik tasindigimizds ords iyi bi doktora ds gostermek istiyoruz
Aselmira_26 Morkekik madical park hastanesinde varmis orda bi dojktor onerildi tayin degil de esim izmit gebze arasi hep gidip gelip calisiyor oralsra tasincaz
Aselmira_26 Seda-liva tamam tesekkur ederim ilk defa o hastaneye gelip norolojiye musyene olcagimiz icin direk norolojiye randevu alabiliriz dimi cocuk doktorunun gormesine gerek yoktur dimi
Tugkaninannesi Seda-liva medical parkta var mi gercekten? Ben aradim en yakin pendikteki medical parkta var dediler. Varsa bi o doktoro da goturmek isterim oglumu, cunku sadece umuttepede var diye biliyorum
Seda-liva Aselmira_26 yok cabim direk muayne olabiliyosun carsamba persembe cumartesi gunleri doktor muayne veriyor bilgin olsun
Morkekik Aselmira_26 hayılırsı olsun sizin için inşallah beğenirsiniz buraları.hastane de gebze medicaldr cünkü izmiti arayıp sorduğumda yakın zaman önce yok demişlerdi.
Morkekik Aselmira_26 bizim nörolojik bi sıkıntı yok boynunda tortikolis vardı egrilik yani doktorumuz oda bi görsün demişti sadece ama bulamayınca boşverdim bende. Düzeliyor çünkü.
Tugkaninannesi Aselmira_26 canim ben oglumu goturuyorum surekli, arastirma hastanesi mesut gungor . Cuma sabahtan aramaya baslarsan randevu takvimi dolmamis oluyor ve bi sonraki haftaya yer bulabiliyorsun
Seda-liva Tugkaninannesi evet var sembol avm yani izmit medicalpark hastanesi isterseniz internetten de bakabilirsiniz ben hastanede calistigim icin soyluyorum
Tugkaninannesi Seda-liva cok tesekkur ederim sanirim yenilerde basladi hasta kabulune cok arastirmistim hicbir hastanede yoktu. Doktor hakkinda yorumlar nasil peki, bilginiz var mi acaba
Seda-liva Tugkaninannesi ben suan dogum izninde oldugum icin arkadasima danistim o bolumde calisan memnun olduklarini soylediler yinede bi doktorun yorumlarina bakin isterseniz
Tugkaninannesi Aselmira_26 memnunum ben , ya bizim skntimiz yurumemesi 13.5 aylik hala tam anlamiyla basmiyor yeni yeni emeklemeye basladi. Net bir skintisi yok yani, genetik test yaptirdik bekliyoriz