gokcem008 Merhaba anneler, bebeğim 7 buçuk aylık ve neredeyse 1 haftadır kabız. Doktorumuz duphalac şurup önerdi. Kullanan var mı ya da başka ne gibi çözümler var yazabilir misiniz
mavigiller gokcem008 benim bebeğim ee 6 aylık şuan kabızlık yaşıyoruz ek gıda başlama ile birşey deneyip etki eden olduysa bana da söylesin lütfen 🙏😔