Streptekok doğumdan hemen ertesi günü sıkı bir sling ile karnımı sarmistik. Eşimin teyzesi yenidoğan hemsiresi o sardı direk rahim hızlı toparlanır demisti. Bende açıkçası çok rahat etmistim göbeğin dikise geliyor acitiyordu sarınca dikise değmedi 🤗
Konu ile alakali mi bilmiyorum tabi doğum yapalı 17 ay oldu geçen ay kadın doğuma gittim doktor doğum yaptığıma inanmadı çünkü rahmim hiç çocuk dogurmamis gibiymis.