Çok acele ediyoruz iyi niyetle yapıyoruz fakat her şeyin bir yolu yöntemi var… Umarım bu tür konularda daha da bilinçleniriz. Çünkü bu kontrolsüz ve istenmeyen şeylerin gönderimi tamamen bilgi eksikliğinden.
Yardım etmekten daha önemli olan şey yardımın yardıma ihtiyacı olana, doğru yere gitmesi.