Sdr123456 Kızlar 1 yaşında bebeğime zaditen alerji damlası veriyorum her akşam 10 damla yanlışıkla onun yerine 10 damla devit 3 d vitamini vermişim Lütfen bilgisi olan yazabilir mi çok tedirgin oldum vereli 5 dk oldu.
jd16 Sdr123456 bir şey olmaz kuzum her doktor farklı sayı söylüyor kimi 4 kimi 6 kimi 8. Şişeyi komple içmemiş sonuçta ve ayrıca vitamin sadece. İçini ferah tut.
Ndksdnks Sdr123456 aşkım telaşa sokmak istmem ama araştırdım şiddetli isal kusma karın agrısı yapıyomuş en fazla kusar yada isal olur
-erCansu- Sdr123456 karın agrısı ishal yapabilir belki inş olmaz çnkü bende normalde 50.0000 olandan veriyodum doktor 150.0000 olandan yazmış 5 gibi verdm 9 dan gece 1 e kadar karnm agrıyo diye ağladı ağır geldi bidahada vermedm
Tomris-Hatun Sdr123456 d3 cok onemli bi damla 2 gun damlayi kes ozmn sakin yarin d3 verme cocuga 2 3 gun verme daha
Mihriiii Sdr123456 Bikaç gün vermeyin ve bu süreçte bol su içirin. Sizi korkutmak istemem ama d vitamini fazlalığı vücutta böbrek taşı yapabiliyor bunuda bol suyla engelleyebilirsiniz 🌸
Raniird Bir kerelik 10 damlayla sağlık sorunu yapacak kadar yükseltmesi imkansız arkadaşlar abartmayalım öyle olacak olsa aylarca her gün içirilmezdi zaten 😂 yarın vermeyin bir sıkıntı olmaz inşallah korkmayın 😁🤩