Kızlar artık çıldıracağım, bebeğim 35 günlük 5 gündür akşamları saat 8 den akşam 9 buçuk bazen 10 a kadar ağlıyor gün içerisinde de ıkınıp kızarıyor gazı oluyor sanırım, havlu ısıtıp karnına koyduğumda rahatlıyor ya da ayakta pışpış yaptığımda. Ben yediğim şeylere dikkat de eden biriyim yediğimden mi oluyor diye 2 gün kuru ekmek yiyip denedim ama yok yine aynı. Kakasını da yaparken zorlanıyor lavman ile yaptı 10 günde 2 kez yarın doktora götüreceğim.