18aylij oğlum var çok uysal usluydu çocuk birden fena bişey oldu kalabalık yerlerde bunaltmitor oynuyor ilgilenen oluyor falan ama evde ikimiz kalınca Allah düz duvara tırmaniyor bugünde normalden de aşırı bı fenalık üstünde diş te çıkarıyor avangard kanepem bar yuksekte kol kısmı var ya oraya iki diziyle çıkmaya yeltendi aklı sıra masadaki sandalye ye uzanıp onu çekip ona basıp ordan masaya bende buna krem getirdim elime sıktım ısınsın yüzüne süreyim diye soğuk olunca sürdürmüyor onu bile düşünüyorum bu çıktı gözüme takıldı uzandım sırtından tutmaya çalıştım düşmedi düşerse diye ben tutamadan elimi çektim bunu da geri indi kanepeye diye gördüm uzanamadm sırtından kazagindan cekecktm işte olacağı var da iki diziyle ordan tepe taklak yere düştü krem mirem umrumda mı olur hemen kucakladm bağrıma bastım cama götürdüm hemen de sustu kontrol ettim şişlik kızarma falan olmadı hemende sustu ama çok yüksek ya sandalye Kanepe arasına sıkıştı yavaş indi yere o telaşla cama çıkmak için kanepeyi ittim naptın bilmiyorum şimdi yykusu da geldi 1.30saat oldu nacpam şaşırdım yüksek olması korkutuyor beni yanında olmama rağmen yere nasıl düştü göremedim ama kafa bıngıldak olan yerin üstüne Direk düştü büyük ihtimal bıngıldak kapanmış zaten yeni kapandı çok az kalmıştı gitmiş oda kusma musma göz de kayma yok vicdanım öyle rahatsız kolumu uzatıp neden tutamadım diye yedim kendimi zaten kafam yerinde değil deprem olayları falan beni aşırı kötü etkiledi çocuğuma bile zor bakıyorum Ankara da yaşıyorum ama öyle böyle etkilendim anlatamam uyuyamadm uyusam saat başı kalktım falan sıçrayıp anlamadm oda hisseder gibi iki gündür çok fena bişey oldu ben kötü annemiyim ya 😭🤧göz göre göre bı metrelik yerden uçtu iki diziyle çıkıp ama kötü bisey olsa çok ağlardi katılıp kalırdı katılmadı da ağladı sustu hemen sarılınca 😓 uyutuyim mu sorum bu?içimi dökmekten soruyu unutacaktm