cicikom benimkide meme delisiydi 2dk geç versem memeyi kıyameti koparırdı. Şimdi ayağımda sallıyorum hafif mayışınca meme veriyorum hemen. Buna alıştı bide memede uyumayı öğrendi bazen uyuya kalıyor. Ama napalım bazen kar-zarar hesaplamak gerekiyor. Aç kalmasındansa arada memede uyusun diyorum başka türlü emziremiyorum çünkü. Kendi haline bıraksam Aç olduğu huzursuz oluyo o huzursuzlukla uyuyamıyo falan hepsi zincirleme gidiyo