Farketmez
Hemen hemen her markadan mama gönderdik biz. Sma, Hipp, Golden Goat, Aptamil. En çok kullanılan markalar bunlar olduğu için sayı olarak daha fazlalardı. Evolvia ve Bebelac her numaradan bir tane koymuş bulunduk.
Emzik hiç koymadık, aklımızdan çıkmış..
Biberonları da büyüklü küçüklü göndermek iyi olur aklınızda bulunsun. Bebek bezlerini de büyük numaralı alırsanız alternatif olur, küçük beze çare yok ama büyük bez kullanılır her türlü.