berosunannesi Sütüm yetmiyor galiba çünkü bebeğim huysuz ve sürekli ağlıyor artık doymadığına bağladım. ek olarak mama vereceğim hangisini tercih etmeliyim?
livanurvealpinannesi61 berosunannesi kilo alıyorsa doyuyordur. Ağladığı aç olduğu anlamına gelmez. Doktorunuza danışın isterseniz.
Selimuz2022 berosunannesi 2 aylık bebek açlıktan değil gazdan ağlıyodur büyük ihtimalle damla kullanın,masaj yapın, rahatlanın.
zehraaktas berosunannesi benim kızım da o aylarda sürekli ağlıyordu ama kilo alımı iyiydi gazı olduğu için rahatlayamıyodu Bi doktor kontrolünde başlayın bence mamaya eğer sütünün yetiyorsa yoktan yere biberona alıştırırsınız meme reddi yaşarsınız
livanurvealpinannesi61 berosunannesi anne sütü ile ayda 500 gr alıyorsa sorun yoktur. Siz bilirsiniz ama bana çocuk doktoru kilo alımında sorun var ise mama başlanır demişti.
berosunannesi livanurvealpinannesi61 ben de şey okudum sürekli ağlayan hiç susmayan bebek açtır falan yazıyordu
livanurvealpinannesi61 berosunannesi benim oğlum sürekli ağlıyordu ama kilo alımı iyiydi.bebekler sadece aç olduğu için ağlamaz gazı varsa da sürekli ağlar. Benim oğlum aşırı ağlardı ama karnı doyuyordu. Doktor gazı var o yüzden ağlıyor demişti.