Mlkkrm öncelikle çok geçmiş olsun, başınız sağolsun, Allah yardımcınız olsun. Naçizane fikrim kesmeyin çünkü şu an bebeğinizin size hiç olmadığı kadar ihtiyacı var. Sadece besin olarak bağışıklığınin güçlenmesi için değil sevgi şefkat bağınız için de emzirmeniz önemli bence. Normal zamanda bile emzirmeyi travmatik bi şekilde sonlandirmamak gerekirken şu an böyle bi durumda sonlandirmaniz onun için büyük bi yıkım olabilir unutmayın bebeğinizin ilk vedası olacak bu. Yaralarinizi sardiktan sonra şefkatle emzirmeyi sonlandirirsaniz daha iyi olur diye düşünüyorum