eylul13 ya bunu ben almadim ben bobrek rahatsizligi gecirdim esim apar topar hastaneye goturdu burda pek tanidigimiz yok, sagolsun birileri ilgilenmisler kizimla ben baygin oldugum icin ve igne vuruldugu icin emziremem diye alip vermisler esime danisip. o da bilemez sonucta aptamil mama ne olacak diye verin demis. o gun bir defa kustu hastanede baktirdik bir sey cikmadi sukur bugun tekrar denemek istedim ve yine kustu mama kasigiyla 3 kasik vermeme ragmen. ne bileyim madem dokunuyor niye uretiyorlar ya da yasaksa neden 6 aydan itibaren yaziyor cok sacma yani.