Dudududu Merhabalar, bu tarz reflüsü olan bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz acaba? Sürekli ağlıyor memeyi itiyor.. kucakta sallıyoruz ama kusuyor.. sizin yönteminiz nedir?
ahshdjdhddjjfjfj Dudududu bebegim doğduğunda reflusu vardı yediğini hemen kusuyordu doktorumuz reflu için ilaç vermişti onu kullandim, Olabildiğince dik kafasına yastik koyup yan uyuttum hep
Dudududu ahshdjdhddjjfjfj koyduğunuz gibi uyuyor mu ya, bizimki hep ağlıyor uyutmakta çok zorlanıyoruz.. sürekli kucakta sallayarak geziyoruz.. ki sallayınca da kusuyor zaten bir türlü çözemedik..
ahshdjdhddjjfjfj Dudududu Bebegim suan 1 yaşında çok şükür 5 buçuk aylıkken geçti reflusu ben verilen ilaci bi kac kez kullandım olabildiğince emzirdikten sonra hemen yatirmadim 10 15 dakika sonra yatırdım ama mutlaka yastık kullanırdım ve yan yatirirdim çünkü fiskirtarak kusardi ağzından burnundan
Dudududu ahshdjdhddjjfjfj 1 aylık daha.. emzirdikten sonra kucakta gezdirerek mi uyuttunuz yani? Dik pozisyonda uykuya dalıyor muydu bizimki dalamıyor 😬
ahshdjdhddjjfjfj Dudududu Dudududu Emzirdikten sonra kucagimda tuttum 10 15 dakika sonra kafasının altına yastık koyup yan çevirerek uyuttum besiginde hemen öyle uyurdu, Merak etmeyin geçiyor 🌼