Violeta22 yani bebeğinizin ihtiyacı kadar üretilmesi emzirme döneminde göğüslerinizinde aşılma durumu oluyor, ilk hafta mastit olmuştum bir haftada çözdük ama bir buçuk aydan sonra da göğüslerim yumuş yumuş oldu sütüm gitti sandım içtikçe geliyordu süt kilo alımında sorun yoktu zaten bana da terbiye olmuş filan dediler 😂