Kızlar 35 günlük bebeğim var çok fazla gazı var rezene denedik kimyon denedim mama değiştir dediler onuda yaptım( gazlı bebekler için olandan bile aldım) ve hala çok fazla gazı var deliriyor gazdan ağlama kırizlerine giriyor napıcam bilmiyorum bütün önerilere açığım 😪😪😪😪