Merhaba. Yenidoğan’daki gayet normal. Emziriyosaniz. Aci bur şey yediyseniz uzun etki yapar. Turşu, sarımsak familyası ve bulunduğu gıdalar. Özellikle biber veya acımsı olan yiyecekler bu tür etkiyi gösterir.
Biberon ile besleniyorsa, biberon güzelce steril edilmeli.
Eğer ek gıda veriyorsanız kaşık tabak dahil yiyeceklerin güzelce temizlenmesi bol suyla yıkanması gerek. Yaklasik 2-3 hafta gibi ve aşırı kızarıklık durumunda acilen bir doktorla görüşün ..