Buzluğa çok süt koydum başlarda, bebeğim üç aylık artık o kadar sagmiyorum azaldığı için bebeğim için çıkarıp veriyorum bazen ama benim yavrum anne sütü bulamasa da bı şekilde beslenir. Bunca stresten sütü azalan anneler mama veriyorlar ama biliyorum ki her bebek her mamayı içmiyor. En çok dert ettigimse alerjik mamalara ulaşması gerekenler nasıl yapıyor…
Eğer gerekli korumalarla olabiliyorsa buzlu termoslarda göndermek mümkün olur mu sizce