Ardenikoo momsaylin İnsanların elinden yardım göndermekten başka bir şey gelmiyor bir nebze böyle rahatlatıyoruz kendimizi. inşallah bu kadar vicdansız değillerdir.
Hamzaninannesi1411 Baakpnr- bu milletten herşey beklenir maalesef. Yerin altındaki mağdur olan insanlarla bile dalga geçen sizi kurtaracağız diye umut verip kahkalarla gülen bi millet yardım için dantelli gecelikler pis kıyafetler gönderen bi millet . Allah böylelerinin cezasını versin olan hep masumlara oluyor
Duyulurum Deletedmom_109 AFAD demedi valilik dedi. Ben YouTubeda Cüneyt Özdemir’in programında gördüm yayın hala devam ediyor bakabilirsiniz
momsaylin Ben Türkiyede yaşamama rağmen kalbim orda atıyor Ölenlerın aileleri bir ağlıyor gözlerım,kurtlulanlarla bir gülüyor gözlerım!fakat böyle vıcdansızlıkda Kanım donuyor
hurremsultann momsaylin herkesten herşeyi bekleyin ülke fırsatçı dolu ben o yüzden ahbap derneğine bağış yaptım
Deletedmom_9857 momsaylin evet kendisi açıkladı görmüş göndermeyin şimdilik diyor yada haberli olsun dedi
Aliveannesi96 momsaylin her kuruma yardım yerine daha kurumsal yardımları tercih etmeliyiz bence Allah razı olsun her ünlü bi yardım bi tır çıkarmaya uğraşıyor ama daha çok karışıyor ahbap Kızılay afad gibi yerler daha düzenli olur bence hırsızlığın önüne zaten geçilmez a çalıyorlar diyoruz ama şöyle düşünün çalınsa bile bir ceket bile olsa bi yavruya ulaşabilir