Jeanne Yemin ediyorum sinirden patladım kolilerden dantelli gecelik kullanılmış topuklu terlik ince yazlık çıkıyor.. dalga geçer gibi .. hadsiz haysiyetsiz kadınlar sizi 🤬🤬🤬🤬🤬
Ysgl26 Jeanne bizim milletin yarısı şerefsiz çünkü.. kirli arası sararmış kilotlar çıktı paketlerden akıl alacak gibi değil. Mini etekler şortlar
Jeanne Jeanne çalışanlar birde bu iğrenç şeyleri ayıklamakla vakit kaybedecek birde . Yazıklar olsun..
Benisahtesevme2 Ysgl26 ay ben şoklardayım ınanamıyorum bunları yapanlar akıl sağlığı yerinde olmayan mahlukatlar Hıc kullanılmamış battaniyemi montumu kazağımı ne varsa en ıyılerını koydum Bunlar ınsan degıl olamaz 🥹🥹🥹🥹🥹
Ysgl26 Jeanne neler ayırdık sabahtan beri biz utandık ayıklarken.. kızıyolar ama bu yüzden kullanılmış ikinci el ürün almadı çoğu yer..resmen evden çer çöp gitsin yer açılsın diye herşeyi doldurup yollamışlar..
tineanigra Jeanne sonra da diyorlar ki ticaret için ikinci el kabul edilmiyor işte tam da bu yüzden kabul etmek istemiyorlar 🤦🏻♀️
LaMamaDellaCicala tineanigra fiktimin arkasındayım dedigim gibi bu adiligi kahpeligi yapacak olan birinci el urunede yapar insanlar van depreminde yapti bunu igrencti gercekten o zaman depremzedeler ile actik kolileri nasil birsey biliyormusun 😔ama gercekten felaket buyuk insanlarinaddi gucu yok iki kazagi olan birini hondetsin diye ikinci el alinsin diyordum ben insanlarin kahpeligini unutarak😔😡
[silindi] Jeanne bu salaklar yüzünden temiz ikinci eller de yasak işte. Ayıklamak çok zaman kaybettiriyor o yüzden etiketli yeni ürün isteniyor. Veballerinde boğulsunlar
DarkSwan İkinci el ürünler bu yüzden gönderilmemeli. Etiketi yok ise yardım kolilerine koyulmamalı! İnsanlar dalga geçmeye yer arıyorlar galiba. Yazıklar olsun! Çöpe atacağıma göndereyim diye düşündüler demekki.
Eski9 Jeanne bunlar yüzünden ikinci el kullanılmış battaniye yorgan bile almıyor bazı yerler insan olabilmek bu kdr zor mu 😑
Gryffindor İkinci el kabul etmemelerinin sebebi böyle şeyler işte. İzmir depreminde b.k lekeli boxer göndermişlerdi. İnşallah b.kunda boğulmuştur
miniminibirkus Jeanne Şaka gibi. Bizimde ikinci el gönderdiklerimiz oldu. Lekesiz, sağlam, giyilebilecek durumda olan kıyafetlerdi. O insanlar orada zaten donuyor, her yer enkaz ne geceliği, ne topuklu terliği ya..
kolonyalimendil Jeanne bunların gerçek olduğunu düşünmek bile istemiyorum 😢 deprem bölgesinde olmama rağmen diğer yerler bizden daha kötü olanlar için uğraşırken şunları gördükçe insanlığımdan ben utanıyorum
Adamelis12 Jeanne ben hepinizin yerine beddua ediyorum merak etmeyin o.lara !!! Allahın belası pislikler illa zorluk yapacaklar !!
Hayat123456789 Jeanne yine mi ya ya gerçekten her depremde böyle rezil insan müsfetteleri çıkmak zorunda mı Allah kahretsin onları tövbe yarabbi ya bizler evlerimizdeyiz diye vicdan azabı çekerken elimizden ne geliyorsa yapmaya çalışırken böyle rezil Kişiler olması daha da insanı üzüyor ya gerçekten yazıklar olsun