Esrakarakus Kızlar oğlum 9ay 6 günlük fakat hiç dişi çıkmadı henüz nerdeyse 2 aydirda damakları bembeyaz ve yavrum çok ağlıyor bazen elimi alıp ağzına sokup kasimak istiyor elleriyle kendi kasıyor dış kasiyicisi falan ne bulursa ağzında ama kasirken bile ağlıyor çok huzursuz bu dişler ne zaman çıkacak ya deliricem çocuk nerdeyse yurucek ayaklandı ama 1tane bile disimiz yok 😂
Karammm3838 Esrakarakus cnim benim kızım 9 ay 1 günlük ve yeni yeni çıktı . Doktor demir ve d vitamini damlasını duzunli ve eksiksiz kullanmami söyledi bazen çok geç cikariyolarmis benim arkadasinki 11 aylık çıkmıştı kafana takma doktorunla görüş
RuzgarEdisMom Esrakarakus bizimde 3 buçuk aylık diş çıkarıyoruz eli dışında diş kaşıyıcıyı tutup agzinada göturemiyor yavrum hırslanıp beni ısırmaya çalışıyor hertürlüsü zor sanırım dişin😥
Gizemertaras Esrakarakus biz de aynı durumu yaşıyoruz taze karanfili alıp eviniz de toz haline getirip masaj yapar gibi sürün biraz rahatlıyorlar hem sağlıklı hem doğal ağrısı oldukça sürün
Mbk Esrakarakus aynı durumdayız 9 buçuk aylık, koltuktan sıralamaya başladı ama diş yok, çılgın gibi heryeri ısırıyor çok huysuz çıksa bir dert çıkmaya ayrı.
Esrakarakus Karammm3838 biz kan damlasını kestik canım çünkü kan değerleri çok iyi dedi doktor tahlil yaptirdik d vitamininide düzenli kullanıyorum ama demek ki geç cikarticak sanırım
Esrakarakus RuzgarEdisMom bizde 3aylikken başladık fakat hala görünürde dis yok hayırlısıyla cikarirlar inşallah 😊