whitechocolatemochaa 9unda kızımın endokrinoloji muayenesi var. poliklinik var mı hastanelerde? marmara araştırma hastanesi bu arada
Askumm whitechocolatemochaa dün gittim açık poliklinikler ama hava şartlarından dolayı sistem ikidebir gidiyor
lceLady whitechocolatemochaa ben bugun gittim daha dogrusu 2 -3 gündür hastanelerdeyim Çalışıyorlar evet yalnız hava şartlarından izinli olan doktorlar var. Eger yolunuz uzak ise hastaneye ulasıp doktor gelmişmi öğrenin. Ben bugun 2 cocukla bosuna gitmiş oldum dr hava şartından dolayi gelememiş
lceLady whitechocolatemochaa ve e nabızda sıkıntı yasanıyor. Yanınıza almanız gereken daha öncesi ve sonrası tahlil sonuclarınız varsa alın derim
whitechocolatemochaa Askumm lceLady octiyana teşekkür ederim arkadaşlar doktora ulaşmam mümkün değil hastanede yakın değil ama araçla gidicez olmazsa da yapıcak bişey yok şansımı denemem gerekiyor mecburum 😔