Jeanne Ben bir afet Bebek montu bağışladım durumumuz yettikce .. belki sizde bakmak istersiniz bir çok ürün var ve Hepsiburada gönderiyor.. https://www.hepsiburada.com/deprem-seferberligi
Jeanne ebz09 orada sadece para bağışı yapıyor 50 lik olaraktan.. burada gönlünden geçen ürünü alıyorsun
-_-hUysUzvetatlikadin ebz09 trendyolda ahbap üzerinden bağış kartları var hesabında para olmayıp yardım etmek isteyenler için normal kredi kartından alışveriş yapar gibi kart satın alıyorsun bağış olarak
elizabeth Jeanne çok iyiymiş bu. İnşallah ulaşır yardımlar. Öyle bir milletiz ki yardım ederken bile korkuyoruz ya ulaşmazsa diye bu hale getirdiler bizi.
Jeanne elizabeth deprem yardımlaşma seferberliği bağışı altında topluyorlar.. bu zamanda böyle birşey yapacaklarını sanmam o kadar düşmüş olamayız değil mi :(