Merhaba kızımın yeme düzeni sabah en geç 8:30 formül mama 160-180 cc 2 saat sonra yumurta sarısı bebe bisküvisi ceviz irmik karışımı meyveli kahvaltı 12:30 13:00 tekrar 160-180 cc formül mama 14:30 çorba bir çay bardağı kadar hepsini bitirmiyo malesef 16:00 formül mama 19:30 tekrar formül mama ve yatma saatimiz geliyor gecede bir kere besleniyoruz 01:30 02:00 saateleri arasında. Sormak istediğim sizce ayına göre iyimi eksik mi kalıyoruz