Yardım gönderdim dualarımı ettim ama ne yapalım elden ancak bu kadarı geliyor… birgün bu günlerde unutulacak herşey normal yaşama geri dönecek ama acısı hep kalacak yakınlarında… gerçekten bir yanım sende yasayabilirsin bu durumları herşey allahtan diyor diğer yanım ağlıyor üzülüyor insanız sonucta. Hele o bebekli videolar beni benden alıyor. Sonra diyorum günahsız melek icin ağlanır mı sen kendine bak falan okdr aklım karısıkki elim kolum bağlı. Her an yüreğim ağzımda.. yavruma her an ayrılcakmısım gibi bakıyorum seviyorum ağlıyorum yaa evlat acısı yasıyanlar… allahım düsündükce deli oluyorum rabbim herkese sabırlar versin🙏😔