Cns15 çok dengesiz uyuyunca saatlerce uyanınca da sabaha kadar ayaktayız uyanıkkende bir saat sonra başlıyor herşeye ağlama modu emmek istiyor ama memeyi tutunca bile ağlama modunda 4. Ay atağı mı acaba diyorum bende aramızda bir iki gün var sizinle.. kucak istiyor kucağa alıyorum ağlıyor öpüyorum ağlıyor her fırsatta ağlamak için sebep var yani