BeraAlp bebegimiz yaklasik 2 aydir tutunup kalkiyor yuruyor bu arada yavas yavas ellerini bırakıyor.. hala sut urunleri alerjisi var 10 bck kilo boyuda 75 cm erkek bu arada..op diyince agzini kocaman aciyor ve bol salyali isiriyor ama cok sukur ki sadece babasi ve beni 😊 asiri hizli emekliyor bazen ben bile yetisemiyorum basi sikisinca anneeğ diyor babayi da gorunce diyor. Acikinca memeeğg .. elimizde bisey yerken gorurse mamaağg diyor 😁 hala uykular haram . Alt 2 disi 6 aylikken cikardi 2 3 gundurde ustler patladi geliyor. Aklima gelenler bunlar suan