Söylentilere kulak asmayın öncelikle. Aynı durumdayım 2 depremi de derinden yaşadım. Ama bugün daha alabildiğimi görüyorum ne kadar çok düşünsem o kadar kötüydüm tek başıma wcye gidemiyorum düşünün. O insanlar için dua edelim ve tedbirimizi alıp bidaha deprem olmayacak gibi yaşayalım