Elif29_ Merhabalar 1buçk aylık bebeğim 6gündür kakasını yapmadı.bu durumu yaşayan varmı acaba ne yapmalıyım bi fikir verir misiniz yaşayanlar
Taftafgiller Elif29_ Zeytinyagiyla poposunu uyarabilirsiniz ama bence once doktora gidin ayaklarini karnına cekerek masaj yapın. Anne sütü aliyosa normal
Deletedmom0333 Elif29_ kimyon kaynat ver canım içine biraz çay şekeri 3 4 saate yapar veya mama veriyorsan yarım çay kaşığı mamanin içine zeytin yağı köy bununda doktorumuz söyledi denendi basarili
Senbibak Elif29_ ben yaşadım makatta çatlak oldu . Dr a gidin toz bir ilaç verecektir . Kızım 2. Günde çözüldü öyle böyle değil .
Elif29_ Taftafgiller Taftafgiller evet anne sütü alıyor doktora sordum on güne kdr yapmazsa normal dedi
Denizelif Eğer emziriyorsan hergun yapmaması normal oluyor canım benim kızımda yapmazdı kabız falan da değildi zeytin yağı icirirdim ona rağmen yapamazsa kulacı çöpü ile uyarırdık poposunu 6 aylık olduk şimdi rahat rahat yapıyor kabızlık olmadığı zaman tabi 😊 yine de doktoruna mesaj falan atma imkanın varsa sorman ıyi olur çünkü herkeste yaşanıyor diyoruz farklı sorun çıkabiliyor.
Serpil_zeynep Bence eczaneden fitil al benimde bebeğim hep öyleydi hastaneye götürdüm bir haftaya kadar normal dedi ama 3.gunden sonra hep sancısı başlar ağlardi bende fitil kaldırdım herkes alışacak kendisi yapamaz diyodu şimdi kendisi yapiyo
Nzl_hilal O aylarda bende zeytinyağı içirmiştim anında yapmıştı poposunu uyararakta olabilir. Hemen tıbbi çözümlere gitmenizi önermem daha çok küçük fitili kullanmadan önce bu yöntemleri uygulayn geçmezse doktor.