Kelebek1234 Doktorumuz demir takviyesi için bestiron damlayı önerdi.Bebeğine kullanan var mı, yan etkisi vs oldu mu?
Kelebek1234 Elif190 bende bugün başladım bebeğime henüz 3 aylık.Küçük diye tedirgin oluyorum ama doktorum kullanmalısın diyince direkt alıp başladım
Elif190 Kelebek1234 ben 1 aylıkken başladım doktorum bestiron verdi demir eksikliği var diye. Sizede doktorunuz önermiş zaten inşallah sizdede bir problem olmaz☺️