rainak Berilsmom13 bencede ama likir lıkır içiyor ve hiç kusmuyor. 90 vereyim diyorum en fazla ama daha fazla istediğini gozlemliyorum. Boyu uzun yaklaşık 57 cm. Daha fazla mi ihtiyaç duyuyor acaba
rainak Gryffindor bencede ama içiyor ve hiç kusmuyor. Boyu uzun yaklaşık 57 cm. Daha fazla mi ihtiyaç duyuyor acaba
rainak aylinpala bencede ama içiyor ve hiç kusmuyor. Boyu uzun yaklaşık 57 cm. Daha fazla mi ihtiyaç duyuyor acaba
rainak aylinpala bencede ama içiyor ve hiç kusmuyor. Boyu uzun yaklaşık 57 cm. Daha fazla mi ihtiyaç duyuyor acaba
aylinpala rainak benim oğlum 51 cm doğdu 40 günlükken 58cmdi ama onunla alakası yok bence doktorunuza veya sağlık ocağında hemşireye danışın derim bu gidişle 4.-5. Ayında 200ü geçer içtiği miktar
Sevilayeymen rainak İçebilir canim ama doğru mu içmesi iyi mi bilmiyorum benim bebeğimde o kadar içiyordu veriyorduk. simdi 120 cc icmiyor 90 cc iciyor yeni 4 aylık olduk
Gryffindor rainak Yani benim oğlum 55 cm doğdu. Boyla ilgisi olduğunu sanmıyorum o dönem sürekli versek alıyorlar zaten. Daha arttırmayın miktarı. Verdiğiniz miktarı da mümkünse doktora danışın
rainak Defnecik23 valla hollanda da bu miktari normal olarak görüyorlar ordada kontrol altındayız (orda doğdum buyudum). Ama burda okuyunca normal değil gibi geliyor. Yarin doktor kontrolumuz var bakalim
busravebebegi rainak Benimde bebeğim 44 günlük 120 cc içiyor ve o bile yetmiypr siz ne kadar veriyorsunuz şuanda
rainak busravebebegi suan 2.5 aylık bebegim hala 120 cc veriyorum mamayi yukseltmedim. Anne sütünü 130-135 cc felan veriyorum ama (sagarak). Bide 7 ogune düştü sayımız gece uyanmadigi sürece vermiyorum. 2 hafta önce 6160di kilosu.
rainak Sevilayeymen zamanla sanırım azalıyor o kadar istekli içmiyorlar. Benimki 2.5 aylık oldu hala 120 cc veriyorum. İhtiyacı oluyor demek bazı bebeklerin ilk zamanlarda
busravebebegi rainak Benim sütüm kesildi sadece mama ile besliyorum peki 135 cc sütü kaç saat arayla veriyorsunuz ben gece 1 kereye mahsus 150 cc mama veriyorum tok tutsun diye ama doğrumu yapıyorum çokmu bilemiyorum