idemshn 4 aylık bebeğim sümüksü yeşil kaka yapıyor ve sık sık doktor sıkıntı yok bol bol emzir dedi ama 6 gün oldu devam ediyor neden üşüttü mü diş mi anlamadım. Doktora da götüremiyorum şu an bir sıkıntı olmaz değil mi
Deletedmom_68 idemshn bol bol emzirip kendiniz de muz yiyin bebek için probiyotik önerdi mi doktorunuz, kullandığı probiyotik varsa ondan verebilirsiniz forbiome, biogaia ne kullanıyorsanız eczacıya da sorabilirsiniz
Pikapikapikacuuu idemshn inek sütü allerjisi gibi duruyor canım bir süre süt ürünleri(peynir, yoğurt, süt gibi) tüketme birkaç gün dene. Belirtiler aynı kızımdaki gibi çünkü.Kaka yaparken gürültü oluyor mu?
EsinPinar idemshn emziriyorsanız sütünüzün yağlı kısmına ulasamiyor olabilir emzirmeden önce göğsünüzü biraz sağıp öyle emzirin .
Mdorukkk idemshn merhabalar benim de bebeğim aynı durumda şu an kaç gün sonra iyileşti neler yaptınız ?
Pikapikapikacuuu idemshn İnek sütü diyeti uygula canım 1 hafta falan. Sadece süt yoğurt peynir değil paketli gıdalarda da süt içeren hiç bir şey tüketmemeye çalış. Bakalım düzelirse ona göre devam edersin.
idemshn Mdorukkk Mdorukkk Izel45 Cnnaytmz merhaba normal bir durummuş bağırsakları düzene giriyo dedi doktor geçti kendiliğinden bir şey yapmadım
Izel45 idemshn 6 gündür ishalse ki ishal demek 5 7 den fazla sulu kaka sıvı kaybı yapabilir direk doktora git ama yeşil kaka hakkımda bilgim yok ama üşümüş diyen de çok
Cnnaytmz idemshn benim bebegimde de aynı problem vardı süt ve yumurta alerjisi vardı 6. Aya kadar süt ürünleri ve yumurta yemedim kırmızı et de dahil sonra geçiyor