Herkese selam, öncelikle geçmiş olsun Türkiye de durum çok kötü.. keşke elimizden birşey gelse.
Bugün farkettim oğlumun(3 aylık) baş parmağında kızarıklık var neden olabilir bilgisi olan yazabilir mi? Cuma günü kontrolümuz var ama ozamana kadar doktora götürmeli miyim?