Bebekannesi2 Kızlar e devlette ödemeniz hazırdır diyor ama PTT ye girince kartta para yatmamis PTT yi de arayınca meşgul calisyor sizde de böyle birşey oldu eğer yattiysq çekip bez mama alıp göndermek istiyorum
manikeneko666 pogacayanakk yoğunlukla bir alakası yok bende gittim ilaçlarımı almak için yardım paramı çekecektim ama PTT de ödemeniz hazır diyor ama hiçbir bankanın atmsinde hesapta para görünmüyor
pogacayanakk manikeneko666 ya sabah annemler ziraate aktarıp çekmiş. Sizin bulunduğunuz bölgede yok herhalde
manikeneko666 Ktyfts benim.hesabim yok hiç böyle birşeyle karşılaşmamıştim sadece PTT kartım var gidip onla çekiyordum o yüzden hesaba aktar falan çıkmıyor sorunun ne olduğunu da bilmiyorum :(
Ktyfts manikeneko666 sanırım PTT karta da aktarılıyor. Bende iki seçenek çıktı PTT karta aktarma başka hesap kartına aktarma diye
manikeneko666 Kbbbb ben yüzyüze yapmıştım şans eseri başka birşey için gitmiştim orada çalışan kronik hasta olduğum için aile desteğe başvuru yapmıştı ama edevletten başvuru yapılabiliyor
Ktyfts Kbbbb ben açık kapıdan yaptım. Sigortam yok eşimde gözünden sorunlu çok fazla çalışamıyor . Sorunlarımı yazdım kabul edildi 1 ayda da para yattı çok şükür en azından bebeğimin bezini mamasını alıyorum
manikeneko666 Ktyfts benim ibanim kayıtlı olmadığı için aktarma çıkmıyor p yuzden hesaptada para gözükmüyor anlamadım gitti
Bebekannesi2 Ktyfts bende girdim hesaba aktar desim saat 15 civarıydı hayla yatmadı 1 gün sonra mi aktarılıyor ve şimdi sayfaya girince ödenecek tutar yok diyor sizdede öyle diyor mu
manikeneko666 pogacayanakk bayağı uzak ,hem ibanim kayıtlı değil aktarma yapamıyorum sigortanız var mı sizi. Bu ay sigortamiz başladı sigortasi olup yatanlar var burada umarım benimde kesilmez yesilkartliydım ben
Ktyfts Bebekannesi2 e devletten baktımda ödeme hazır yazıyor halen daha. Ben hesaba aktarırken saat 5i geçmişti bir sonraki güne attı dün yattı para 5 TL’de kesinti yapmış sadece