3 aylığım inanın ben kızımla normal bir zaman geçiremedim. Ya uyur ya ıkınır. Ne anneliğimdwn anlıyorum ne bebekliğinden. Geceleri kriz olur susmaz. Hicbir damla hicbirsey bana care olmadı. Tek basıma sayılırım, benim bu gazların geçedeğinden ve anneliğimdwn umudum yok öyle berbatım