ebru_dgs Merhaba hanımlar doğum yapalı 5 ay oldu 3. Ayda adet oldum bir daha olmadım böyle bir durum yaşayan var mi? Hamilelik testi yaptım negatif çıktı. Emziriyorum da emzirmeden kaynaklı olabilir mi ? Başına gelen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim...
Taftafgiller ebru_dgs Been🤦♀️ kizim 1 yaşında ve ben yanlizca 2 kez adet oldum emziriyorum hapda kullaniyorum ondan kaynakli olabilir diye düşünüyorum
brckm ebru_dgs 6 bucuk ay oldu doğum yapalı hiç olmadım geçen ebeye sordum sağlık ocagında etkin emzirmeden kaynaklı salgılanan hormonalr adet olmayı engelliyor dedi
Minikcivcivim ebru_dgs 5.ayda bir defa gördüm bir daha da görmedim 10aylık şuan kızım. Ama ben hapa başladım belki hap kesmiş olabilir benimkini
Hilalceee Benim de doğum yapalı 5 ay oldu geçen ay oldum bu ay da bekliyorum 3 gün geçiyor olamıyormuşum gibi bi baş ağrısı var kasıklarım ağrıyor😕 olmayacakmıyım ki acaba😅
Taftafgiller Gizos2 Cerazette kullandım aylarca ama adetimi kestiği icin saglik ocaginin hapina geçtim inşallah ader olurum
ebru_dgs Postu açtım ama adet oldum bu da bilgilendirme postu olsun gecikme oluyor demek li 12 gün gecikti