herseySeninleguzel11 O torunum diyen acaba doğru mu söylüyor, her benim diyene verilmemeli. Korumaya alınmalı. Kaybolan bebekler çocuklar var. Bir tanesi de beyaz bir araca bindirilmiş haber alınamıyor. Gördükçe kahroluyorum
merkursavascisi_06 herseySeninleguzel11 ben de bunu düşünüp duruyorum. Küçücük bebekler kaç aylık oldukları belli değil aileler kim belli değil. Benzetmek hoş değil ama çip tarzı bi şey yapmak lazım çocuklarımıza ya Allah korusun böyle bir durumda sağlık bilgileri aile bilgileri falan yazar. Bulunan bebeklet alerjik olabilir bi de o geliyo aklıma😔
Duyulurum herseySeninleguzel11 torunum diyor ve bebeği almıyor ki bebek ambulansa koyuluyor sadece bebeğin başında bekliyor. Zaten enkazdan çıkan kimse sivillere verilmez. Orada da öyle yapılıyor. Hastaneye götürülüyorlar. Ambulans yoksa ambulans bekliyorlar.
Zeytin-gozz1 Elim hiç bi ise güce gitmiyor ..üstelik bebeğim de çok hasta Bi ona üzülüyorum Bi bu olaylara😢 Allahin sen yardim et 🤲
BskSrc Ronya1303 ben daha 4 günlük bir anneyim, bütün duygularım darma duman oldu 🤦🏻♀️ bebeğime baktıkça bu yavrular geliyor aklıma. Allahim öncelikle tüm yavruları ebeveynleri ile birlikte daha sonra da herkesi sağ salim kurtarsın. Bu acının bir tarifi yok…
Esoss88 O küçük çıplak ayaklar beni mahvetti ya. 6 aylık bebeğim var sabahtan beri ağlıyorum :( Allahım yardım etsin hepsine :(
Cennet_annesi Ronya1303 içim parçalandı içim yüreğim kalmadı rabbim nasıl mucize Allahım herkesi korusun rabbim yardım etsin 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲 o bebeği alıp karnını doyurmak istedim sıcacık sarmak istedim anlatmaya kelimeler yetmez
Rozerinn Ronya1303 Allah’ım sen büyüksün buna yürek mi dayanır minnacık bedeni bu kadar saat savaş vermiş 😭😭 Ya Rabbim sen bu küçük kulların hatrına merhamet et 😭