Elzemeliz merhaba canım hiç korktugum gibi olmadı igne yapılırken bi canım acıdı o anlık bi panik oldum doktorun mu eli hafifti yoksa anestezi mi iyiydi bilmiyorum cok iyi uyustu benim hic bse hissetmedim tek seferde yaptı valla agrıdan ölüyodum korkudan gec gttim bosuna cekmişim 0 acı kurtuldum 1 bcuk saat flan sürdü gliba tam hatırlayamıyorum uyusma etkisi gecincede hic agrı olmadı atlattım gitti umarım seninde agrısız acısız biter geçmiş olsun ☺️