AliBarlas Kızlar iki aylık bebeğim var göbek fıtığımız var baya da büyük doktorlar ellemeyin kontrol altında tutcaz kendiliğinden geçer diyo ama etraftan da para sargı vb şeylerle geçirenler olduğunu duydum başından geçen varsa bilgi verebilir mi 😊
Aslansmommm AliBarlas benim oğlumunda vardı 2 aylıkken bronşiolit oldu çok öksürdü büyükler öksürürken karnı ağrır saralım dediler bikaç gün çok sıkı olmayacak şekilde karnını sardık eşarpla neyse hastalık geçti aradan çok kısa süre geçtikten sonra göbek fıtığı küçülmeye başladı bikaç hafta içinde yok oldu geçeceği mi vardı yoksa bu sarma bahane mi oldu bilmiyorum 🤷🏻♀️
CafedeParis AliBarlas Hiçbir şey yapmayın demişti dr. sadece çok ağlamamasına dikkat edin zamanla geçer Allah’ın izniyle.
AliBarlas Aslansmommm peki sararken fıtığın olduğu yere bişey koydunuz mu yoksa sadece sardiniz mi 😊 bı de sargı sürekli mi kaldı yoksa ara ara çıkardınız mi🤭