Alternatif yollar var ama çok uzun sürüyor. Dün benim ailem Nurdağı tarafında kaldılar uzun bir süre sonra İslahiye/İskenderun üzerinden adanaya çıktılar.
Bir de otobüs şoförlerine şöyle bir güzergah paylaşılmış
Osmaniye öncesi
iskenderun payas yoluna girip
Sarımazıdan çıkıp
Belan dağını geçeceksiniz
Dağ sonrası kırıkhan hassa yolu
Hassaya gelince yollar yeni yeni açılmış
Antebe doğru gelip kömürler hala açılmamışsa direkt kilise kilisten antebe.
Kömürlerin de açıldığı bilgisi geldi bu arada.