Sevgili anneler merhaba. Bebeğim 5. ayını doldurmak üzere. Emziriyorım ve henüz adet olmadım. Zaten uzun bir süre adet olmamam normalmiş. Fakat 2 aydır bir iki hafta sürelerle mide bulantısı ve bel ağrısı yaşıyorum. Ani mide bulantısı olup geçiyor. Adet olacakmışım gibi de belim ağrıyor. Adet dönemlerinde yaşadığım baş ağrılarını yaşıyorum ama adetim başlamıyor. Bu mide bulantılarını yaşayan var mı? Normal bir durum mu bu? Hava şartları malum hastaneye gitmek de zor açıkçası. Sizlerden fikir almak istedim. Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Bu arada depremden dolayı hepimize geçmiş olsun…